דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנעולן פורץ - תמיד טוב להכיר אחד שזמין בשביל הקהילה 24 שעות 

מאת    [ 13/05/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1793 פעמים ]

מנעולן- מקצוע פורץ דרך

כולנו יכולים בקלות להתבלבל בין המונחים האלו ולחשוב כי מנעולן שהוא, בעיקרו של דבר, פורץ מנעולים מקצועי אינו שונה מכל עבריין מנוול ששם לו למטרה לפגוע, לנתץ ולגרום לנזק ברכוש. הרי, מי כמו מנעולן מיומן ומקצועי, יודע כיצד לפרק צילינדר מורכב במספר שניות כמו שאהוד ברק יודע כיצד לפרק שעונים וקואליציות, לשחרר מפתח תקוע בסוויץ' הרכב כמו פורץ מכוניות משטחי הרשות או להצליח לפתוח מנעול עקשן יותר מהר מקצב העלאת מחירי הדלק בישראל.

למען הסר ספק, פורץ מנעולים איכותי הוא אחד מהמקצועות המכובדים והנחשבים ביותר מבין מקצועות הטכניקה והמכאניקה העדינה וקשה לתאר איך רובנו היינו חיים ללא היכולת להתקשר, בשעת מצוקה, לאותו מנעולן אזורי שיסייע לנו לצאת מהבית, להיכנס לרכב, להחליף צילינדר שנפגם או שנפרץ ועוד.

שוו לעצמכם מצב מפחיד של נעילת הרכב תוך כדי השארת המפתחות בתוכו. עכשיו תוסיפו למשוואה גם ילד הנמצא בפנים ללא יכולת לשחרר עצמו ולצאת. הנטייה הטבעית שלנו תהיה לנתץ את חלון הרכב, להושיט יד ולפתוח את הנעילה מבפנים. באם יש ביכולתנו להזעיק פורץ מכוניות מקצועי, הזמין לשירותינו באופן מיידי ודחוף, האם לא נעדיף את האופציה הזו? מנעולן, לרוב, ישתמש ברכבו כמשרד נייד ויהיה זמין כמעט לאורך כל שעות היממה בזמינות מקסימאלית, כך שגם מקרי חירום וגם מקרי שגרה יוכלו לקבל מענה במהירות, ביעילות וללא עיכובים, במיוחד כאשר מובהר לו שהדבר לא סובל דיחוי.

גם מבחינת עלויות ומחירים, כאשר עסקינן בבעל מקצוע מורשה ובפורץ מנעולים מהימן ואמין, אף פעם לא מדובר על עלויות מופרזות או כאלו שצריך לשבור עבורן, בנוסף לצילינדר או לדלת, גם תוכניות חיסכון וקרנות פנסיה. רוב המחירים מפורסמים באינטרנט וכל פורץ מכוניות, מנעולן ופורץ מנעולים הרואים עצמם כחזקים מספיק וכבעלי מוניטין ואתיקה מקצועית גבוהים, יוכלו לתת לכם הצעת מחיר והצעת עבודה מסודרת כבר מרגע שמיעת הבעיה או, לכל היותר, מהרגע שבו הבחינו בה וזיהו אותה.

אסור בהחלט להשוות מנעולן לשום זוג של עבריינות פלילית או קרימינאלית. מחובתו של כל אדם העוסק לפרנסתו במקצוע המנעולנות, כמו מנעולן, פורץ מכוניות או פורץ מנעולים, חייב להראות תעודת הרשאה לעיסוק בתחום הזה ולוודא, עם כל לקוח, ולפני כל תחילת עבודה, כי מדובר על נכס פרטי ואישי של מי שהזמין אותו לבצע את אותה הפריצה או את פתיחת הדלת התקועה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב